piątek, 10 stycznia 2014

Na początek :)

Cześć Wszystkim! :)
Nazywam się Ola, mam 14 lat i mieszkam w małym mieście pod Warszawą. Na codzień uczę się, tańczę w Klubie Sportowym, śpiewam. Interesuję się muzyką, pogrywam sobie na dwóch instrumentach - pianinie i gitarze. Jestem raczej optymistką choć nie zawsze tak było. :) Mam starszego chłopaka, jesteśmy razem prawie rok, on również tańczy i zajmuje się muzyką. 


W moim pierwszym poście na tym blogu chciałam poruszyć temat gimnazjum.
Otóż w ogóle nie rozumiem po co zostało ono stworzone. Teraz kończy się podstawówkę i idzie się do "wyższej szkoły" i uważa się za starszego oraz bardziej dojrzałego. Tak szczerze - to nieprawda. Idąc do gimnazjum człowiek próbuje się przystosować i przypodobać starszym kolegom i koleżankom. Zupełnie niepotrzebnie! Oni i tak nas uważają za gówniarzy, ponieważ jesteśmy młodsi. Chcecie im zaimponować przez co zaczynacie palić, pić alkohol, czasem ćpać. Tylko po to, żeby nie uważali Cię za gorszego? Czy to ma jakikolwiek sens? Według mnie, absolutnie, tylko psuje się sobie zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne. Zaczynając w tak młodym wieku chociażby pić alkohol istnieje 90% prawdopodobieństwa, że się od tego uzależnisz.

Teraz 13-toletni chłopcy (tak, chłopcy, nie mężczyźni) odkrywają, że dziewczyna ma coś takiego jak biust i odnoszą się z tym, że to zauważyli zbyt ostentacyjnie. Teraz 13-toletni chłopcy opowiadają o swoich przeżyciach seksualnych (taaak, chyba z poduszką) gdzie kiedyś chłopcy w tym wieku, nawet nie wiedzieli co to jest seks... Teraz gimnazjalistki w wieku 13-15lat zachodzą w ciążę niszcząc sobie tym tylko życie. I jaki to wszystko ma sens? Próba udowodnienia, że się jest dojrzałym? W ten sposób pokazuje się tylko i wyłącznie swoją głupotę, oraz nierozsądek.

Według mnie gimnazjum to głupota, ale niestety nie ja rządzę tym krajem.
 
Na dzisiaj to tyle. :)

Mam ciekawe pomysły na nowe posty, będę tu pisała o nastolatkach, czasem o modzie, o moich przemyśleniach i o moim podejściu do świata. :)


Wstawiam tu link do mojego instagrama oraz facebook'a
 
Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaczki.

Aleca :)

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, gimnazjum zeszło przez ostatnie lata na psy ;p
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to obecne zachowanie chłopców, to po prostu wynik czasu i tego, że teraz jest internet. Szczerze to nienawidzę, gdy chłopak odnosi się do jakiejkolwiek chamsko i to jeszcze z podtekstem seksualnym. Grrr... Ale jeszcze istnieją, przynajmniej w moim otoczeniu, chłopcy, którzy nie traktują dziewczyn jak przedmiotu. Ciekawy post i ogólnie ciekawie się zaczyna ;)

    Obserwacja za obserwację? :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń