piątek, 17 stycznia 2014

Siemanko Wszystkim! :)
Przepraszam, że nie było mnie długo, miałam do poprawienia kilka ocen no i jak zawsze treningi. Po prostu nie miałam czasu niczego konkretnego oraz sensownego napisać.
Dzisiejszy post będzie odpowiedzią na pytania, które bardzo często dostaję od ludzi.

"Czemu i po co tańczysz? Dlaczego przez to zaniedbujesz naukę i nie masz czasu dla znajomych?"



 
 Tak naprawdę nienawidzę takich pytań. Jestem osobą, która po prostu robi coś co kocha, w co wkłada całe swoje serce. Taniec jest dla mnie odskocznią od szarej codzienności, od trudów tego życia (powiedziała 14-tolatka, tak wiem). Dzięki mojej pasji nic innego nie jest w stanie mnie uzależnić. 
Nie piję, nie palę, nie ćpam.
Nie mam czasu na takie pierdoły. Mieć hobby, jest najcudowniejszą rzeczą jaka może się człowiekowi przydarzyć. Wiele ludzi nie wie tak naprawdę co lubi robić i w czym jest przynajmniej dobry. Ja swoje "umiejętności" albo raczej podryg do tańca odkryłam dwa lata temu. Całe życie chciałam tańczyć, niestety nie mogłam sobie wcześniej na to pozwolić, nie miałam gdzie. Taniec mnie uszczęśliwia, pozwala mi się odprężyć, utrzymać jedną i tą samą wagę dłuższy czas.
W towarzystwie, które ma zamiłowanie do jakiejś czynności, można poznać wspaniałych ludzi (to właśnie dzięki tańcu poznałam mojego chłopaka).
Jestem wdzięczna moim rodzicom za to, że pozwalają mi robić to co kocham, że mimo dużych opłat nie zmuszają mnie do zmiany zdania, że po prostu chcą, żebym się rozwijała.




Na dziś to tyle. :)
Niedługo może skończę FRIENDSTAG'a, którego nagrałam wraz z moją przyjaciółką z bloga juleque.blogspot.com




Do zobaczenia za niedługo, miśki! :)

2 komentarze:

  1. Też uważam ,że najważniejsze jest by kochać to co się robi i jezeli jest taka możliwość ćwiczyć i rozwijać się. Moją pasją akurat jest siatkówka już od 4 lat trenuje w tym miałam krótką przerwę nigdy się nie poddałam kocham to co robię i Ty też i to jest ważne :)
    Fajny blog ,będę zaglądać ;) zapraszam tez do nas dopiero zaczynamy http://death-is-just-another-path.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysowanie jest dla mnie czymś takim, jak dla Ciebie taniec. Zdecydowanie jestem za rozwijaniem swoich pasji, bez względu na opinie innych :)
    Może masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń