piątek, 28 marca 2014

5#. Krótka relacja

Cześć wszystkim!
Otóż postanowiłam napisać krótką notatkę dlaczego tak długo mnie nie było. Wiele się ostatnio u mnie działo, a ja jak to ja zawsze musi być mnie wszędzie pełno. Zgłosiłam się na konkurs patriotyczny i muzyczny i recytatorski i muszę Wam się pochwalić, że w muzycznym zajęłam II miejsce! Może w następnym poście dodam link z mojego konta na YT filmik z występu, ale jeszcze nic nie obiecuję. :) Miałam dużo nauki, bardzo dużo, zwłaszcza, że za miesiąc wyjeżdżam na tydzień do Anglii więc i w szkole mnie długo nie będzie i nie będę miała potem czasu na stabilizację ocen, ech. :/ Dziś odebrałam mój dowód tymczasowy. :) W urodziny mojej Juleczki i jednocześnie w dniu konkursu, poszłyśmy sobie na małą sesyjkę, było straasznie ciepło, więc można mieć nadzieję, że niedługo taka pogoda będzie codziennie. :)
A oto efekty po ciężkim dniu:









Jak na dziś to wszystko, buziaczki :*


INSTAGRAM
FACEBOOK

W komentarzach podsyłajcie mi pomysły na nowe posty!



2 komentarze:

  1. Bardzo pozytywna z ciebie osoba ; ) No to miłego wyjazdu życzę do Angli ; * Wiadomo obowiązki , szkoła i jeszcze to wszystko ogarnąć, sama cię rozumiem wiem jak to jest : ( a z ocenami nadrobisz : ) Super zdjęcia : *
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam Serdecznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do postów możesz dodać ulubieńców Marca : ) Ulubionych blogerów/vlogerów : ) Recenzje kosmetyków / filmów : ) Tagi : )

    OdpowiedzUsuń