niedziela, 30 marca 2014

6#. Daily outfit's

Dzisiaj pokażę Wam jedne z moim najbardziej ulubionych, wygodnych i według mnie ładnych outfitów. :)

1.



Jestem strasznym zmarźluchem więc zazwyczaj zakładam jakieś sweterki, pod to bokserkę i do tego legginsy, według mnie jest to jedno z lepszych połączeń :)

sweterek - dostałam w prezencie od Juleczki :)
bokserka - cropp town
legginsy - h&m

2.

Ja osobiście ubóstwiam ten sweterek/koszulkę, jest to bardzo dobre rozwiązanie na takie wiosenne dni
jak teraz, ponieważ jest uszyty/a z bardzo cienkiego materiału i przypomina bardziej siateczkę. Jest bardzo wygodny i ładnie się prezentuje. :)

sweterek/koszulka - h&m
bokserka - cubus
legginsy - h&m


Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój pierwszy outfit. :)
Buziaczki :*


5 komentarzy:

  1. Śliczna <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aale ładne stylizacje :))!

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sweterek, tylko w biało-czarne paski i też kupiłam w H&M. Jest świetny :) Śliczna jesteś! :3
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mogłabym się ubrać jak ty! Świetne outfity ;)
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    xoxo,
    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń