niedziela, 25 maja 2014

7#. Krótka relacja z Londynu, czemu brak nowości

Cześć Wam!
Tak, wiem długo mnie nie było... Bardzo długo wręcz. Przepraszam za tak długą nieobecność, ale w ogóle na nic ostatnio nie miałam czasu. Pełno nauki, brak laptopa... Ale postaram się to nadrobić. :) Otóż pierwsze co zrobię to zrelacjonuję mój wyjazd do Londynu. Dużo by opowiadać, było cudownie! Doborowa ekipa, pełno śmiechu, zapoznawania się z językiem angielskim i te sprawy. :)
Brakuje też mi ostatnio pomysłów na notki co też się przyczyniło do braku nowości.. Przepraszam Was strasznie za to. Tutaj mała fotorelacja z Londynu :3











Jakbym tylko mogła zamieszkałabym tam już na stałe. Kiedy wyjeżdżałam popłakałam się, było taaaak cudownie. :C

Niebawem napiszę notkę o czymś bardziej sensownym.
BUZIAKI :*


Napiszcie w komentarzach o czym mogłabym napisać i co by Was interesowało. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz